Sunday, November 18, 2012

Snapshots from Milan

Asağıdaki yazı, Milano'dayken Twitter'a yazdıklarımdan yola çıkılarak geliştirilmiştir:

Fuck the 3 Fass(Free elective) credits!
Böyle terbiyesiz bir giriş yapmak istemezdim ama öyle işte. Aldığım 4 dersten 3ünün hocası şeker gibi insanlardı. Biri doğru dürüst sınav kağıdıma bakmadan tam puan verdi. Diğeri(ekoloji hocası), "Benim bölümüm değil, n'olur yardım edin, hiçbir şey anlamıyorum." dedim, "şu 2 konuyu çalış, sözlüye gel sadece!" dedi. Ama bu 4.sü burnumdan getirdi işte! Whatever...

Parti yaptiklarinda sokagin basindan seslerini duyurabilen yurt arkadaslarim var.ah su akdeniz ruhu...
Fazla yoruma gerek yok, İtalyanlar ve İspanyollar yanyana gelmeye görsün...

Sinav esnasnda telefonunu acan,ogrencilerle proje hakkinda konusan,sesli klavyeyle mesaj yazan hocalar var burda...
Hoca, sınav salonunu rezerve etmediği için sınavın  ortasında kağıtlarımızı elimize alıp başka salon aradığımız da oldu. Sınav tarihini "Daha hazır değilsiniz" deyip, bir hafta ileri alan hoca da gördüm. Sonradan esas sebebin o tarihte şehirdışında olmasını keşfettiğim de oldu. Hay Sabancı'nın sistemini seviyim.

Bugun bacagimdaki avuc buyuklgnde kasinan kizarikligin cok tehlikeli zehirli bi hayvandan oldugunu dusunurken sadece Milano sinegi oldugunu ogrenmem... Sirf bu yuzden hemen yarin donerdim Turkiye'ye...(Burda hala vermem grken sinavlar olmasaydi)

No comments:

Post a Comment